تبلیغات بنری










لاپوپو ، یک عروسک چینی کمی ترسناک ، طی چند ماه بیش از یک میلیون نسخه در ایران فروخت و در رسانه های اجتماعی به نمادی از فرهنگ و فرهنگ چشم تبدیل شد.







ایرانیان تاکنون بیش از دو میلیارد عروسک خرج کرده اند. براساس گزارش ها ، عروسک چینی La Pubu برای چند ماه بیش از یک میلیون نسخه در بازار ایران فروخته است.

طبق گفته های Faris در ماه مه امسال ، نام “Labobo” به آرامی در بین کاربران ایرانی می چرخید. این عروسک کوچک ، زشت و کمی ترسناک ، که توسط اولین هنرمند طولانی در سال دوم ایجاد شده است ، به یک روند در آسیا و اروپا تبدیل شده است و اکنون به یکی از بهترین عروسک های فروش در ایران تبدیل شده است.

این عروسک ، با دندانهای تیز و چشمان بزرگ ، از بازی های ساده به نمادی از لوکس و پرستیژ در فضای الکترونیکی ایران تبدیل شده است.

تمایل به “Labobo” فقط خرید عروسک است. این لباس های مصرف کننده یک میلیارد دلار به یک کالای فرهنگی تبدیل شده است ، علاوه بر مزایای اقتصادی ، پیامهایی را منتقل می کند که با فرهنگ و آموزش ایران سازگار نیست ، نشانه ای از نفوذ فرهنگی و اقتصادی عمیق است.

علی هاشمی ، یک کارشناس بازی ، Labubu “یک محصول بازاریابی موفق و مضر” در نظر گرفته شده است که با تبلیغات مجازی و بین المللی محبوبیت پیدا کرده است و معتقد است که “به جای نگرانی در مورد نفوذ فرهنگی یا خروج از ارز ، می تواند برای تقویت صنعت محلی” و کنترل واردات استفاده شود. “او می داند.”

به نظر وی ، این موج فقط راهی نیست ، بلکه با ترویج سبک زندگی مصرف کننده و رها کردن محصولات محلی ، به یک چالش فرهنگی اقتصادی تبدیل شده است. چالشی که تضعیف محصولات اصلی را فراهم می کند ، رشد را ایجاد کرده است.

روانشناس مریم تحرنی زاده تأکید می کند که برای شکل دادن به سبک زندگی و ارزش های کودکان ، نیاز به تولید بازی های با کیفیت بالا ایرانی را تأکید می کند ، و توصیه می شود والدین در مقابل چنین روندهایی با کودک صحبت کنند تا علاقه و احساس خود را آشنا کنند. این تعامل فرصتی برای توسعه هویت ، تقویت رابطه بین والدین و کودک و انتخاب آگاهانه فراهم می کند و نیاز به تولید بازی ها و فرهنگ با کیفیت ایرانی را برجسته می کند.












تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری fararu

ارسال دیدگاه